برندهای برتر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

برندهای برتر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید و به دنبال برند های برتر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران هستید با ما همراه باشید تا بهترین برندها، کارایی و تفتوت های آنها را به شما معرفی کنیم. انتخاب یک برند خوب و با کیفیت در تمامی بازار های دنیا نیاز به تحقیق دارد.

در ایران نیز با توجه به اینکه دچار تحریم های زیادی هستیم و بسیاری از شرکت های قدر در این عرصه امکان ارائه و فروش محصولات خود را در بازار ایران ندارند باید با دقت بیشتری در انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی خود داشته باشیم تا کالایی با کیفیت تهیه نمائیم زیرا استفاده از آب آشامیدنی پاک و سالم از واجبات سلامتی میباشد.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران

در ادامه لیستی از برندهای برتر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را به شما معرفی کنیم. در بازار ایران تا کنون دستگاه های تصفیه آب تایوانی از نظر پیشرفته بودن و با کیفیت بودنشان مورد توجه ویژه ایی قرار گرفته اند که دارای مدل های مختلفی هستند.

  • دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل نوبل :

این دستگاه تصفیه آب دارای قطعات تایوانی است که دارای 7 مرحله فیلتر تصفیه و محافظ ممبران است.

  • دستگاه تصفیه آب هیوندای مدل H700: :

این دستگاه تصفیه آب دارای قطعات تایوانی است که تحت لیسانس برند هیوندای کره میباشد.

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای هیوندای مدل H700 دارای فیلتر محافظ ممبران و با تکنولوژی اسمز معکوس کار میکند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

  • دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل تراست :

این دستگاه تصفیه آب دارای بهترین قطعات وارداتی تایوانی و ویتنامی میباشد که جمع آوری شده است. دستگاه تصفیه آب لایف واتر مدل تراست دارای 7 مرحله فیلتر است که فیلتر هفتم آن اینفرارد یا اکسیژن ساز است و به روش اسمز معکوس فیلتراسیون را انجام میدهد.

این دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب در بازار میباشد.

  • دستگاه تصفیه آب 6 مرحله اکو:

دستگاه تصفیه آب اکو دارای 6 فیلتر تصفیه میباشد که تمامی قطعات این دستگاه وارداتی میباشد . با توجه به اینکه این دستگاه تصفیه آب که در داخل ایران مونتاژ میشود فقز دارای 6 فیلتر است ولی امکان اضافه کردن فیلتر هفتم را نیز دارد.

  • دستگاه تصفیه آب مینروا :

بهترین مدل دستگاهه تصفیه آب برند مینروا مدل 8 مرحله ای Minerva Ro8_UV میباشد که همانطورکه گفته شد دارای 8 فیلتر تصفیه آب و لامپ یو وی اشعه ماورا بنفش / UV ULTRA-VIOLET است. این دستگاه تصفیه آب تایوانی میباشد که با تکنولوژی اسمز معکوس مواد مضر و آلودگی ها را از آب تصفیه میکند.

  • دستگاه تصفیه آب سافت واتر :

بهترین مدل دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل 7 مرحله ای SOFT WATER_RO_ORP میباشد که همانطورکه گفته شد دارای 7 مرحله فیلتر قدرتمند تصفیه است. این دستگاه تصفیه آب تایوانی می باشد که دارای تکنولوژی اسمزمعکوس و قلیایی کننده برای تصفیه آب میباشد که امکان حذف کلر، بو و طعم نامطبوع آب را ایجاد میکند.

  • دستگاه تصفیه آب سی سی کا :

بهترین مدل دستگاه تصفیه آب برند سی سی کا مدل ۶ مرحله ای اسمز معکوس CCK-RO-39R6 میباشد که همانطور که گفته شد دارای 6 مرحله فیلتر قدرتمند تصفیه است.

این دستگاه تصفیه آب تایلوانی میباشد که قابلیت حذف نیترات، سختی آب، فلزات سنگین و سایر آلاینده‌های مضر را دارند که به عنوان یکی از بهترین مارک های تصفیه آب خانگی در ایران به فروش میرسد.

جهت خرید و مشاوره رایگان بهترین برندهای برتر دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران و همچنین استعلام قیمت آنها میتوانید با شرکت بهساز آب تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

دیدگاه ها (1)


  1. محتوا بسیار پر و عالی بود

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

دسته بندی ها

آگهی های ویژه

بالا