راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی

عوامل موثر زیادی درانتخاب و  خرید دستگاه تصفیه آب خانگی موثر است .

دستگاه تصفیه آب یکی بهترین روش ها برای حذف ناخالصی ها و آلاینده ها از منبع آب است.

در صورتی که منبع آب مصرفی شامل چاه، رودخانه و امثال این ها باشد، دستگاهی که برای این منظور استفاده می شود باید شامل فیلترهای مناسب و سیستم تصفیه قدرتمندتری نسبت به دستگاه های خانگی باشد ،چون دستگاه های مخصوص این نوع آب مصرفی توانایی بهتری برای تصفیه آب دارند. برای این منظور، دستگاه تصفیه آب خانگی صنعتی و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی بسیار مناسب هستند که البته قیمت بالایی نیز دارند.

دستگاه هایی که برای آب لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرند با دستگاه های تصفیه آب شهری کاملا متفاوت هستند. چون میزان سمومی که در آب لوله کشی وجود دارد کمتر از آب چاه ها و رودخانه ها می باشد.

به همین منظور دستگاهی وجود دارد تحت عنوان فیلتراسیون (یو اف) که برای آب های با سختی پایین تر بسیار کاربردی هستند.

این دستگاه ها برای آب هایی که موجب رسوب در سماور می شوند و از سختی بالایی برخوردار هستند، کاربرد چندانی ندارند.

دستگاه تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس یا RO

اما دستگاه دیگری وجود دارد به نام دستگاه تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس (آر او) که تقریبا برای همه موارد کاربرد خوبی دارد.

این دستگاه قابلیت آن را دارد که تمام ناخالصی ها مثل فلزات سنگین، املاح مضر و نیترات را تا ۱۰۰۰/۰ میکرون برطرف کند.

از قسمت های اصلی این دستگاه ها فیلتر مرحله چهارم ممبران می باشد که به عنوان قلب دستگاه محسوب می شود. این نوع دستگاه تصفیه آب خانگی دارای شش فیلتر است که یک مخزن یک لیتری نیز در خود جای داده و با جریان الکتریسیته کار می کند.

از آنجا که این دستگاه ها قابلیت تصفیه ۲۲۰ لیتر آب در طی روز دارند، دستگاه های مناسب و به صرفه ای برای استفاده خانگی و اداری می باشند.

دستگاه های پیش فیلتراسیون

با توجه به تنوع و گوناگونی دستگاه تصفیه آب خانگی، شما نیز باید با در نظر گرفتن نیاز و نوع مصرف خود، دستگاه مناسب خود را تهیه کنید. مثلا برای ساختمان می توانید از دستگاه های تصفیه آب کلی بهره ببرید.

این دستگاه های مرکزی مخصوص ساختمان املاح درشتی مانند شن و ماسه را تصفیه و دفع می کنند. چون برای مواردی مانند استحمام و شستشو حذف این موارد از آب کافی است ، نام این دستگاه های پیش فیلتراسیون می باشند.
طبق مواردی که در بالا ذکر شد، استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی نیز در انواع آن متفاوت خواهند بود. برای مثال مواردی که برای آب آشامیدنی به کار گرفته می شود با مواردی که برای استحمام مورد استفاده قرار می گیرند کاملا با هم فرق خواهند داشت.

در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به شما پیشنهاد می دهد برای استحمام از مدل های سردوشی و سرشیری استفاده کنید که قابلیت دفع املاح درشت را نیز دارند. برای موارد خانگی و آشامیدنی مثل یخ ساز، چای ساز و پخت و پز می توانید از دستگاه تصفیه آب خانگی خانگی مثل مدل های زیر سینکی شش فیلتر با سیستم اسمز معکوس استفاده کنید.

از موارد دیگر برای استفاده آب مصرفی به صورت روزانه می توانید دستگاه های متناسب را انتخاب و خریداری کنید.

شرکت بهساز آب طراح و تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب خانگی برندهای softwater،RO tech، CCK و ارائه دهنده ی انواع فیلتر، ممبران، قطعات الکترونیکی، پمپ و … می باشد.جهت کسب اطلاع از قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

منبع: https://behsazab.com

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

دسته بندی ها

آگهی های ویژه

بالا