شرایط و ملاک های ساخت سوله کارگاهی

شرایط و ملاک های ساخت سوله کارگاهی

ساخت سوله کارگاهی

ساخت سوله با توجه به اهداف کارفرما و نیاز های ساختمانی ساخته خواهد شد. سوله های ساختمانی با کاربرد هایی که برایشان در نظر گرفته می شود طراحی و ساخته خواهند شد.یکی از این کاربرد ها و اهداف ساخت سوله برای کارگاه می باشد.

امروزه کارگاه ها و کارخانه ها با توجه به قوانین موجود عمدتا در خارج از شهرها و در حومه های شهر ساخته خواهند شد.از سوله جهت ساخت کارگاه های تولیدی صنعتی استفاده خواهد شد. همانگونه که گفته شد ساخت سوله برای کارگاه با توجه به خواسته کارفرما و همینطور نوع محصولات تولیدی، متراژ و طراحی سوله مشخص خواهد شد.

اولین قدم در آغاز فعالیت های تولیدی ساخت سوله ایی اصولی با سازه های مناسب کارگاه شما می باشد که باید در طراحی و اجرای آن دقت کنید.

اصولا سوله های کارگاهی باید فضای کافی برای انجام فعالیت‌های صنعتی و تجاری داشته باشن و به گونه‌ای طراحی بشن که قابلیت اجازه حرکت ماشین‌ها و تجهیزات صنعتی رو داشته باشن.

یه چیز عمده دیگه که باید تو سوله کارگاهی‌ها در نظر گرفته بشه، نورپردازیه. نور مناسب تو سوله‌ها می‌تونه راحتی کارمندان رو تضمین کنه و خطرات حوادث رو هم کمتر کنه.

برای بررسی این موارد، استانداردها و مقررات مختلفی هم وجود دارن که در طراحی و احداث سوله‌های کارگاهی باید رعایت بشن. این نکات شامل استفاده از جنبه‌های مرتبط با ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، استفاده از مصرف انرژی بهینه، و همچنین رعایت استانداردهای ساختمانیه.

کلا، سوله‌های کارگاهی باید به گونه‌ای طراحی و اجرا بشن که نیازهای مختلفی مثل فضای کافی، نورپردازی مناسب، و ایمنی و بهداشت کارمندان رو پاسخ بدن. این باعث میشه که فرآیند تولید و کار در کارگاهها به طور کلی بهبود پیدا کنه.

ساخت انواع سوله:

  • ساخت سوله مرغداری
  • ساخت‌ سوله صنعتی
  • ساخت‌ سوله های ورزشی
  • ساخت‌ سوله های کارگاهی و تولیدی
  • ساخت‌ سوله های جدید با ubm, kspan

ملاک های انتخاب سوله برای کارگاه:

یکی از مهمترین تصمیمات در ابتدای شروع کار ساخت سوله کارگاهی مورد نظر است عباتند از :

  1. محل قرارگیری سوله برای ساخت کارگاه
  2. ابعاد سوله برای ساخت کارگاه
  3. امکان استفاده از جرثقیل سقفی
  4. کف سوله
  5. پوشش دیواره ها و سقف سوله با توجه به محصولاتی که قرار است در این کارگاه تولید شود.

قیمت ساخت سوله برای کارگاه:

سوله ها با توجه به متراژ، طراحی، نو و دست دوم بودن آن قیمت گذاری خواهند شد. چنانچه قصد استعلام قیمت ساخت سوله برای کارگاه هستین و یا نیاز به طراحی و کارشناسی دارید می توانید مشاوره ایی تلفنی رایگان با مهندسین مشاور پرناک داشته باشید.

یکی از مزیت های مشاوره با مهندیسن شرکت پرناک می توان به کاهش هزینه ، طراحی صحیح، سرعت در ساخت، اجرای ایده های خاص و مدرن در پروژه شما اشاره کرد.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

دسته بندی ها

آگهی های ویژه

بالا