لیست شهرکهای صنعتی در اشتهارد

لیست شهرکهای صنعتی در اشتهارد

مناطق صنعتی شهرستان اشتهارد:

شهرستان اشتهارد علاوه بر شهر قدیمی اشتهارد دارای یک مجموعه بزرگ صنعتی با نام شهرک صنعتی اشتهارد و یک ناحیه صنعتی بنام کوثر و دارای منطقه صنعتی مهدی آباد وزون صنعتی ایپک و شهرک صنعتی امید البرز و یا شهرک صنعتی اشتهارد ۲ می باشد.

شهرک صنعتی امید البرز(اشتهارد ۲)

شهرک صنعتی امید البرز یا شهرک صنعتی اشتهارد۲ (بالغ بر ۲۴۰ هکتار) ، در فاصله ۴۰ کیلومتری از شهر کرج به سمت بویین زهرا در جاده ماهدشت- اشتهارد و کیلومتر ۱۰ جاده ماهدشت قرار دارد .

صنایع قابل استقرار در شهرک صنعتی امید البرز می بایست جزو صنایع hitech با تکنولوژی جدید و کم آب بر باشند (شیمیایی ، فلزی ، سلولزی ، کانی غیر فلزی)

شهرک صنعتی کوثر

شهرک صنعتی کوثر اشتهارد یا همان ناحیه صنعتی کوثر در فاصله ۱۸کیلو متری شهرستان اشتهارد و ۴۵کیلومتری شهرستان کرج واقع گردیده است حدود ۱۰۰ شرکت صنعتی در آنجا مستقر می باشند و این نکته حائز اهمیت می باشد که شرکتهای دارای ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران نمی توانند در این مکان مستقر شوند.

ناحیه صنعتی ایپک

شهرک صنعتی ایپک در ضلع جنوبی شهرستان اشتهارد با پراکنش واحدهای صنعتی واقع گردیده است. زون ایپک دارای ممنوعیت شعاع ۱۲۰کیلومتر نمی باشند ولی دارای ممنوعیت کد استقرار می باشد.

منطقه صنعتی مهدی آباد اشتهارد

منطقه مهدی آباد در فاصله ۸ کیلومتری اشتهارد و ۵۰کیلومتری کرج واقع گردیده که بعلت کمبود آب و دیگر امکانات لازم حدود ۱۰واحد صنعتی در آنجا مستقر می باشند.

شهرک صنعتی اشتهارد

شهرک صنعتی اشتهارد در بخش شمالی کشور در منتهی الیه غرب استان تهران در ۷۰کیلومتری جنوب غربی شهر کرج در جاده کرج – بوئین زهرا و مرز سیاسی و جغرافیایی شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین واقع است .

شهرک صنعتی اشتهارد ۵ کیلومتر بعد از شهر بطرف بوئین زهرا واقع است .

نزدیکترین شهر و آبادیهای حومه شهرک صنعتی اشتهارد شامل شهر اشتهارد – مراد تپه – صحت آباد – فتح آباد – یوسف آباد – ولی آباد – کاظم آباد – ایپک – پلنگآباد – جارو و … که همه آنها در دایره ای به مسافت ۵ – ۲۰ کیلومتری قرار دارند.

۳ محور مواصلاتی از تهران به شهرک صنعتی اشتهارد

– از طریق آزاد راه تهران – کرج و از کرج توسط محور کرج – محمد شهر جهت جنوب غربی با عبور از آبادیهای محمد شهر ،ماهدشت، پلنگ آباد، مهدی آباد، قرا آباد، خرد آباد، مختار آباد و شهر اشتهارد طی مسافت ۵کیلومتری بعد از شهر اشتهارد به سمت بوئین زهرا ، فاصله این محور از تهران تا شهرک صنعتی اشتهارد حدود ۱۲۰ کیلومتر می باشد .

– از طریق آزاد راه  تهران کرج و از کرج توسط محور مهرشهر – ماهدشت و ادامه مسیر قبلی و این فاصله حدود ۱۳۰ کیلومتر می باشد .

– از طریق جاده مخصوص و قدیم تهران کرج – بعد از خروجی شهریار با تغییر جهت بهسمت جنوب غربی با عبور از گذر جنوب شهر اندیشه – جنوب و سه راهی ملارد ، فردیس ، یوسف آباد وصفادشت به محور اشتهارد رسیده و از آنجا گذر از آبادیهای پلنگ آباد ، مهدی آباد، خرد آباد، مختارآباد و شهر اشتهارد با طی مسافتی حدود ۵ کیلومتر ازاشتهارد به سمت بوئین زهرا از این فاصله حدود ۱۰۵ کیلومتر می باشد.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

دسته بندی ها

آگهی های ویژه

بالا