مهم ترین فواید آب تصفیه شده اسمز معکوس RO

مهم ترین فواید آب تصفیه شده اسمز معکوس RO

فواید آب تصفیه شده چیست؟ آیا واقعاً مهم است که من آب تصفیه شده بنوشم یا چیز دیگری؟ بهساز آب اینجاست تا به شما در درک اهمیت تصفیه آب کمک کند.

آب پایه حیات در این سیاره است. انسان ها می توانند مدتی بدون غذای جامد زنده بمانند، اما بدون آب تا مدتی تقریباً نمی توانند زنده بمانند. در مورد حیوانات و گیاهان هم همینطور. پس چرا یافتن آب خوب و تمیز اینقدر سخت است؟ چرا به نظر می رسد که ما دائماً می شنویم که این نوع آب واقعاً برای شما مضر است یا آن نوع آب آنچه را که در پیام های بازاریابی خود می گوید و غیره انجام نمی دهد؟ اصلاً چرا باید این مهم باشد؟ما در مورد این چیزها می شنویم زیرا آنها در واقع اتفاق می افتند، و این مهم است زیرا ما همان چیزی هستیم که مصرف می کنیم.

فقط به عنوان یک مثال، نگاهی به زمانی که سازمان بهداشت جهانی تصمیم به بررسی آب بطری گرفت بیندازید. اگر آب کثیف و ناسالم مصرف کنیم، آسیب جدی به خودمان وارد می کنیم. با این حال، اگر آب سالم و پاکیزه مصرف کنیم، از چندین جهت برای خود پایه محکمی فراهم می کنیم.

چرا باید آب تصفیه شده بخوریم؟

استفاده از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران می‌تواند آب آشامیدنی مصرفی روزانه شما عزیزان را به بهترین سختی آب برای آشامیدن برساند و این دستگاه تصفیه آب خانگی ro است، که توانایی حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی را دارد.

نیترات در آب آشامیدنی مضرترین ذره موجود در آب است که این دستگاه‌ها حتی به دستگاه تصفیه آب خانگی نیترات نیز مشهور هستند.

آب تصفیه شده، مواد معدنی مورد نیاز بدن را برای عملکرد صحیح تأمین می‌کند. همچنین خالص از باکتری‌های مضر است که عامل بسیاری از بیماری‌ها، مانند حالت تهوع و مشکلات معده هستند.

فواید آب تصفیه شده بسیار زیاد است، به همین دلیل است که شرکت بهساز آب     (BEHSAZAB)کمک می کند تا منازل و مشاغل را با آب تصفیه شده در صدها شکل مختلف تامین کند.

فواید آب تصفیه شده

چند نکته مهم از فواید آب تصفیه شده :

در زیر نمای کلی از فواید آب تصفیه شده را مشاهده خواهید کرد، به این امید که هر کاری می توانید انجام دهید تا آب تصفیه شده را وارد زندگی خود کنید.

  • محافظت در برابر مواد شیمیایی

شاید مهمترین فواید آب تصفیه شده این باشد که قبل از نوشیدن، مواد شیمیایی مضر را از آب پاک می کند.

آبی که از شیر آب در سینک شما می آید تا حدودی در کارخانه آب محلی تصفیه می شود، اما حتی آن آب نیز به طور کلی حاوی عوامل شیمیایی است که برای تمیز نگه داشتن آن به معنای علمی طراحی شده اند.

حتی اگر آن را کنار بگذاریم، این آب از طریق شبکه لوله کشی شهر و سپس از طریق لوله های خود قبل از رسیدن به شیر شما عبور می کند. اگر ناخالصی‌هایی در آن سیستم لوله‌ها وجود داشته باشد، که احتمالاً چنین است، ممکن است در چیزی که می‌نوشید منفجر شود.

نمونه هایی از مواد یافت شده در آب لوله کشی از طریق مطالعات مختلف در طول سال ها عبارتند از:

  • آرسنیک
  • آلومینیوم
  • رهبری
  • کلر

اگر فکر می کنید که آب بطری راه حل است، ممکن است بخواهید دوباره این ایده را بررسی کنید. Food & Water Watch با نادیده گرفتن آسیب‌های زیست‌محیطی که این بطری‌ها به کره زمین وارد می‌کنند و حتی داستان WHO از بالا را کنار می‌گذارد، گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد تقریباً نیمی از آب بطری‌شده در واقع از شیر آب می‌آید. شما باید این مواد مضر را از سیستم خود دور نگه دارید

  • سطوح انرژی

ما تمایل به نوشیدن مقدار زیادی مایعات مختلف داریم. از قهوه گرفته تا نوشابه، نوشیدنی های میوه ای و آب طعم دار، ما دائماً چیزی را در یک فنجان یا بطری مصرف می کنیم.

در حالی که می توانیم با خیال راحت فرض کنیم که چیزی که می نوشیم اساساً آب تمیز است، اما با مصرف آب تصفیه شده فاصله زیادی دارد. در واقع، بسیاری از این نوشیدنی ها حاوی قند و مواد دیگری هستند که به آرامی آب بدن افراد را کم می کنند.

هنگامی که فردی حتی اندکی کم آب می شود، سطح انرژی او و همچنین طرز فکر، خلق و خوی و سطح عملکرد کلی او آسیب می بیند.

مطالعه ای که توسط مؤسسه ملی سلامت منتشر شد نشان داد که کم آبی خفیف عملکرد شناختی و خلق و خوی مردان را مهار می کند. با این حال، یکی از مزایای آب تصفیه شده این است که در واقع به بازیابی سطوح انرژی و عملکرد مغز شما با هیدراتاسیون مناسب کمک می کند.

یک ایده این است که یک دستگاه تصفیه آب به زندگی خود اضافه کنید تا بتوانید قهوه خود را با آن دم کنید – متوجه تفاوت خواهید شد!

  • سم زدایی

یکی از اندام هایی که با آبی که دریافت می کنید بسیار نزدیک کار می کند کلیه های شما هستند. کلیه ها به یک جریان ثابت آب سالم و تمیز نیاز دارند تا بتوانند مواد مضر بدن شما را رقیق کرده و به درستی دفع کنند.

اگر کلیه های شما به اندازه کافی آب تمیز دریافت نکنند، نمی توانند کار خود را انجام دهند. در نتیجه، افراد ممکن است خود را با سیستم های داخلی مملو از ناخالصی ها بیابند. آب تصفیه شده به کلیه های شما تقویت می کند.

این به آنها کمک می کند تا از شر مواد مضر بیشتری خلاص شوند. افراد زیادی وجود دارند که پاکسازی می کنند و یکی از مواد اولیه ای که برای این پاکسازی ها استفاده می کنند، آب تصفیه شده است.

  • ظاهر

وقتی به این فکر می‌کنیم که چگونه به دیگران نگاه می‌کنیم و چگونه می‌توانیم بهترین ظاهر خود را داشته باشیم، احتمالاً تعداد زیادی از ما نیستیم که به نوشیدن آب تصفیه شده فکر کنیم. با این حال، محققان در طول سال‌ها به بررسی این موضوع پرداخته‌اند، به‌ویژه از نظر نحوه تأثیر آب بر پوست.

دانشمندان دانشگاه ویسکانسین مقاله ای را منتشر کردند که در آن در مورد فواید آب برای پوست شما صحبت می کند، که باید به خاطر داشته باشیم که یک اندام است. به طور خاص، این مقاله بیان کرد که ننوشیدن آب کافی منجر به خشکی و پوسته پوسته شدن پوست می شود.

آب تصفیه شده درخششی را به پوست شما می بخشد که متوجه آن خواهید شد.

هضم

بله، آب به هضم غذا کمک می کند و آب تصفیه شده فقط به همین میزان بیشتر کمک می کند. اگر یبوست داریم و/یا مرتباً از معده درد رنج می‌بریم، ممکن است به این دلیل باشد که آب تمیز کافی مصرف نمی‌کنیم.

آب به تجزیه مواد غذایی در دستگاه گوارش کمک می کند و به روده کمک می کند تا اشیا در هنگام عبور از آن ها نرم شوند. این فقط باعث می شود که حرکات آن ها بسیار راحت تر شود و فقط زمان هضم غذا و جذب بیشتر مواد مغذی همراه با آن را فراهم می کند.

چگونه استفاده از آب آشامیدنی تصفیه شده را شروع کنم؟

سال ها پیش، گرفتن آب تصفیه شده تصفیه شده دشوار و گران بود. همانطور که افراد بیشتری متوجه مزایای آب تصفیه شده شدند، شرکت های بیشتری شروع به ارائه محصولاتی کردند که برای تصفیه آب در خانه و محل کار طراحی شده بودند.

شرکت بهساز آب یکی از این شرکت هاست و ما کارها را درست انجام می دهیم. ما محصولات تصفیه آب را برای همه چیز از سینک ظرفشویی گرفته تا یخچال و تقریباً هر جای دیگری که در غیر این صورت می توانید آب تهیه کنید، ارائه می دهیم.

ما این کار را انجام می دهیم زیرا آب تصفیه شده اهمیت دارد. تفاوت ایجاد می کند. نه تنها باید برای شما مهم باشد که چه چیزی می نوشید، بلکه باید چه چیزی بنوشید.

آنچه در بالا ذکر کردیم با فهرست کاملی از فواید آب تصفیه شده فاصله زیادی دارد. در عوض، این تعداد انگشت شماری از نمونه ها است که هر یک از آنها باید مردم را متقاعد کند که آب تصفیه شده راهی برای حرکت به جلو است.

اگر آماده‌اید درباره اینکه چگونه بهساز آب می‌تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتری کسب کنید، به پیشنهادات مختلف ما نگاهی بیندازید و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

دسته بندی ها

آگهی های ویژه

بالا