• قهوه هسته خرما اردبیل عمده
  • قهوه هسته خرما اردبیل عمده

قهوه هسته خرما اردبیل عمده

نوع : فروش
وضعیت : نو
image

توضیحات

سلام دوستان
من بوشهری هستم و شما قهوه خرمای واقعی رومیتونید بی واسطه و دلالی و…. از ما که با انواع نخل و خرما بزرگ شدیم و ایندرخت هویت و فرهنگ ماست خرید کنید.
عزیزان شاید اطلاع نداشته باشید که قهوه خرماصرفا تفت و آسیاب یه سری هسته نیست ! مراحل مختلف و مهمی داره که باید قبل و بعد اینکارها انجام بشه. همچنین توی جنوب صدها مدل درخت خرما وجود داره که ما به میوه همهاونا میگیم خرما ولی مزه هاشون و شکل ظاهری و ویژگی هاشون حتی اسم هاشون زمین تاآسمون با هم فرق داره پس با هر هسته ای نمیشه قهوه تولید کرد. یه عالمه تولیدکنندهغیر جنوبی وجود داره که تماس میگیرن جنوب و تقاظای چند تن هسته میکنن و حتینمیتونن تشخیص بدن این هسته ها برای چه مدل نخل و خرمایی هست و آیا یک نوع خرماهست و آیا برای قهوه مناسب هست یا خیر و بعدش با یه عالمه هسته های میکس اقدام بهتولید میکنن معمولا این تولیدات از همون اول هم مزه و عطر خوبیندارن و فاجعه زمانی هست که یه سری از این تولیدی ها از هسته هایی که دور ریز و بهاصطلاح خوراک دامی هست استفاده میکنن چون ارزونه و معلوم نیست توی ظاهر!
پس مهمه بدونید چه کسی داره این محصول روتولید میکنه !میتونم براتون صدها مدل توضیح بدم ولی اگر به دنبال کیفیت هستید یکنکته هم کفایت میکنه.
قهوه تولید شده از ما به حدی باکیفیت هست کهمزه و بو و رنگ اون شبیه به قهوه عربیکای معروف وارداتی هست !
بسته بندی هامون هم مثل بقیه دوستان گونیو…. نیست بلکه در پاکت مخصوص قهوه ریخته و پلمپ میشه.
فروش از یک پاکت 20 کیلویی الی 10000 پاکت
تماس :
09104963092
09305802439

هنگام تماس با فروشنده برای دریافت یک معامله خوب، سایت این آگهی https://inagahi.ir/ را ذکر کنید

 

نوشتن یک دیدگاه
image
بالا