مجری و طراح سیستم های اعلام حریق

مجری و طراح سیستم های اعلام حریق

طراح و مجری سیستم های هوشمند اعلام حریق

آتشبان به عنوان مشاور، طراح و مجری سیستم های هوشمند اعلام حریق در سراسر کشور اماده ارایه خدمات و مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد.

باگذشت زمان جهت کاهش خرابی ها و جلوگیری از خسارت های جانی و مالی ناشی از حریق یا آتش سوزی از سیستم های اعلام حریق در تمامی ساختمان ها از منازل مسکونی گرفته تا ساختمان های اداری و تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

دکتور های اعلام حریق در انواع و شکل های مختلف تولید می شوند. سیستم های اعلام حریق در دو نوع آنالوگ و آدرس پذیر قابل سفارش و استفاده هستند. این سیستم ها از طریق دود و حرارت و شعله هشدار های خود را اعلام می کنند.

سیستم های اعلام حریق در محل های مناسب مانند آشپزخانه ها، اتاق بایگانی، تمامی راه پله ها و راهروها، اتاق های منزل و حال و پذیرایی، موتورخانه، اتاق های کنفرانس به صورت سقفی یا دیواری روی پایه های مخصوص قرار خواهند گرفت که در مواقع مورد نیاز و در صورت تشخیص حریق و اعلام آن به کنترل پنل و در نهایت اعلام حریق می باشد.

بنابراین انتخاب یک سیستم مناسب حفاظت در برابر حریق مانند سیستم اعلام حریق آدرس پذیر و یا سیستم اعلام حریق متعارف و یا انواع دیگر آن با توجه به نوع کاربری ساختمان نوع سازه ساختمان و همچنین اصول و قواعد و قوانین در نظر گرفته خواهد شد. انتخاب نوع مناسب اعلام حریق بایستی با توجه به نظر کارشناس مربوطه با توجه به تجربه و در نظر گرفتن قوانین موجود انتخاب و نصب گردد.

اجزای سیستم اعلام حریق :

  1. دتکتور (آشکار ساز)
  2. مرکز کنترل
  3. شستی های دستی
  4. تجهیرات خبر دهنده
  5. باتری مناسب
  6. شارژر و رله اضافی

انواع دتکتور اعلام حریق :

  1. دتکتورهای دودی
  2. دتکتورهای حرارتی
  3. دتکتور شعله ای
  4. دتکتورهای گازی

شرکت آتشبان با نیرو های حرفه ایی و آموزش دیده با تجربه زیاد در این زمینه و همچنین با بکارگیری تکنولوژی روز و با همکاری متخصصین داخلی در طراحی و اجرای سیستم های ایمنی و آتش نشانی و همچنین ارائه مشاوره رایگان ، طراحی ، نصب و راه اندازی سیستم های اعلام و اطفاء حریق می باشد.

  1. انجام مشاوره، طراحی و همچنین نصب و راه اندازی سیستم های اعلام حریق برای ساختمان های مسکونی،اداری و تجاری، کارخانه ها، سوله ها، مراکز صنعتی، مراکز درمانی و خدماتی طبق استانداردها و گواهینامه های بین المللی
  2. اراءه مشاوره تخصصی در زینه طراحی، ساخت، نصب، اجرا و راه اندازی تمام سیستم های اعلام و اطفاء حریق
  3. طراحی، نصب و راه اندازی سیستم های اطفاء حریق بر پایه آب و فوم

شرکت آتشبان طراح و مجری سیستم های هوشمند اعلام حریق

نظر خود را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

دسته بندی ها

بالا